Efter alla helger.

Det har varit så lugnt här. På julafton var vi hos dottern med sina barn,
sin man och barnens pappa. Ja, vi är en sååå modern familj. Vi vuxna
hoppade över julklappar i år och det kändes bra för ett pansjopar. Men
barnbarnen hade så dyra önskningar så vi gav pengar. Det blev lyckat
för nu, efter rean, sitter de med varsin iPhone, som de bara älskar!
Några småsaker fick de av dottern.




Jag fick se och känna på ett metallrör, likadant som nyligen opererades
in i en åder i mitt lår. Fantastiskt! Dottern lånade hem en bit från det
stora sjukhuset där hon jobbar och där de fixade mig.



Dyrt som bara den!!
Nyåret var vi hemma mannen och jag. Vi åt lite gott och tittade på tv.
I dag har vi sett spionfilmen Tinker, Taylor, Soldier, Spy. Den var
verkligen bra!
Nu väntar vi bara på att Lisas Café ska öppnas igen.

Kommentarer
Postat av: Selma

Det brukar ändå bli tillräckligt med saker.

2012-01-02 @ 20:16:47
URL: http://frunatmaken.wordpress.com
Postat av: elena cn

Så...HAPPY NEW YEAR!! på er:)

Läskiga saker du får inopererat!! Hoppas att du mår riktigt bra nu.

Kanske att man får gå och se den där filman nu när du har gett så bra recensioner:)

2012-01-03 @ 00:21:34
URL: http://elenassida.blogg.se/
Postat av: maritha

Hej! kul att du börjat blogga igen....ska kanske försöka ta tag i det igen, men just nu har jag inte ork för det....Jag hade ju tänkt att jag skulle ta mig till Stockholm i höstas men jag är för feg att åka dit själv, men nu har äldste sonen som är sambo med en Stockholmstjej lovat att följa mig dit så snart så kanske vi ses på riktigt:)

2012-01-06 @ 01:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0