Landet-stan.

Det var så soligt och skönt på landet men....kallt!
Jag gick inte ens ned till sjön för att titta på brasan.
Däremot gick vi efter en stund hem till några vänner
som bor i samma område. Där blev vi bjudna på ost
och vin och lite mer. Trevligt att träffas och bara prata lite.

På påsken var det rena sommarvärmen men den är ju slut nu.



Hemma igen på Söder var det lika kallt. Nu måste jag klippa mig
och ännu viktigare är FIKA!! Ska möta dottern innan hon börjar
sitt kvällspass på "Det Stora Sjukhuset". Så kommer ena barnbarnet
hit efter skolan och visar upp sin senaste frisyr. Och jag förväntar mig
ett samtal från datorverkstaden om att den är friskförklarad. Den blev
lite krasslig när den låg inne där senast. Jag tänker INTE betala något!!
Håll tummarna!

Kommentarer
Postat av: Ulla

Håller tummarna!!

2011-05-03 @ 21:11:11
Postat av: Selma

Datorer borde inte ha tillåtelse att krångla.

2011-05-03 @ 22:21:40
URL: http://frunatmaken.wordpress.com
Postat av: Maidi

Det här med tekniken kan göra mig smått galen. Det är som tur är inget fel på min dator men jag har i ett par veckor haft stora problem med att göra inlägg och kommentera er andra. Hoppas det går bra nu..

Hoppas du blev vacker i din nya klippning..



Kram Maidi

2011-05-15 @ 23:14:42
URL: http://www.svartairisen.blogpot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0