Upp och ner.

Ibland går det upp 2 hekto och ibland går det ner 1 hekto. Som
ni förstår jobbar jag på att bli underskönt vacker! Det går sådär
kan jag säga. På en månad harjag gått ner c:a 2 kg. Men då har
jag cyklat på motionscykeln flera dagar i veckan och ätit denna lunch.



Det SKA lyckas. Men lite fika då och då måste jag ha för att leva.
Jag har inhandlat en fläskpress också. Om jag skulle misslyckas
med mitt mål. Dottern ska gifta sig i maj och man vill ju inte
skämma ut henne. Hur det ska gå med "all inclusive" på Lanzarote
bävar jag för. Men härligt ska det bli, i mars. Nej, upp på cykeln nu!

Kommentarer
Postat av: Ulla

Kul att du gjort en ny blogg :-)

Kämpa mot dina mål!

2011-01-24 @ 19:19:41
Postat av: Anonym

Du får följa med mig och Bia och träna så ska du se att du blir slank !

Kram Stina

2011-01-24 @ 22:20:06
Postat av: Tobias Martinsson - PhotoFrame

sv; Tack så mkt BElla! :D Glad jag blir! :D Allt bra?

2011-01-24 @ 22:52:48
URL: http://photoframe.blogg.se/
Postat av: Tobias Martinsson - PhotoFrame

sv, ne jag tror inte det :D

Sanna vänner stannar kvar när alla andra går :D

2011-01-25 @ 11:10:53
URL: http://photoframe.blogg.se/
Postat av: Bia

Träna, träna så kommer du i form!

2011-01-26 @ 06:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0