Nu är jag här!

Hej. Nu har jag bytt adress och kommer kanske igång igen.
Jag har fått kontakt med flera "urgamla" kamrater. Har även
träffat några. Vi fikade naturligtvis på Lisas Café här på Söder.
Det är inte klokt så kul att äntligen träffa några som man kan
dela gamla minnen med. Det blir ju lätt tomt och ensamt på
den fronten som ensambarn. Inga kusiner har jag heller. Så det
hänger på att få kontakt med gamla lekisar och ungdomskamrater.
Här är Kerstin som jag hade så kul med. Vi lärde oss twista i
hennes kök.



Hon är fortfarande lika glad och sprallig.

Kommentarer
Postat av: MaiCarin Storm

Visst är det roligt att träffa gamla kompisar efter många år. Kerstin är sig lik med glimten i ögat.

2011-01-24 @ 14:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0