Fortum!

Hur är det möjligt att få en elräkning på 1627 kr från Fortum
för 3 månader? Är de inte kloka eller är jag tokig? Det är dubbelt
så mycket som vanligt. Vad har jag gjort? Inget ovanligt alls. Jag
blir bara så undrande. Vi bor ju i en 2:a och har inte eluppvärmning
varmvattnet är inte heller på el. Det är bara att gilla läget och
lägga det bakom sig. Så...nu är det gjort.
Fredagsmyset blev så gott. Lax i bitar snabbfrästa och dillstuvad
potatis. Till det ett glas vitt. Jag bantar ju...ibland.



Snön har lagt sig på balkongen och resten av Söder. Nu längtar
jag till Lanzarote! Det ska bli så lyxigt härligt.

Kommentarer
Postat av: Osloskånskan

Ser gott ut!

2011-02-11 @ 18:58:52
URL: http://osloskanskan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0