Bjudlunch.

Nu är ordningen återställd. Jag har fått nytt kort från Nordea
och pengarna är tillbaka. Så skönt!
Min kära styvdotter ringde i dag och ville bjuda sin pappa
och sin kära styvmor på lunch. Jo jag tackar jag, sa vi och
slängde på oss ytterkläderna och ilade ut på Götgatan. Vi
gick till en ganska ny grekisk restaurang där. Det var verkligen
gott. Jag åt lax på några långa riskorn. Mums!




Sen gick vi till Kicks där jag hade ett presentkort. Kära styvdottern
gav mig det i juklapp. Hon brukar säga "Sminkapa" till sin kära
styvmor. Tonen är rå men hjärtlig =).....!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser gott ut. Sitter på landet och tror att nån fixar mat till mig. Mörkret har lagt sig utanför, men det lyser trevligt i fönster runt omkring oss. ERF.

2011-02-03 @ 17:47:31
Postat av: Bia

Mumsigt värre!

2011-02-04 @ 16:03:25
Postat av: Maidi

Sminkapa,,,ja du jag får också en del kängor av barnbarnen här hemma.

Den där laxen gör mig en aning sugen nu, och som tur är ska gubben ut i köket och göra varma mackor snart.



Kram Maidi

2011-02-04 @ 19:24:02
URL: http://www.svartairisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0