På Kungsholmen.

Det var så länge sen jag var utanför Söder, men i dag hade jag ett ärende på
Kungsholmen. Mannen gjorde sällskap med mig.  På väg hem gick vi in på Café Fix
(stans äldsta café). Oj, så omgjort och designat det var!! Jag kände inte alls igen
mig. Vi tog varsin varm macka och varsin kopp kaffe (utan påtår!) ......190:- !!!
Det kostar hälften på mina ställen på Söder. Nu har jag gjort slut med Kungsholmen.




Det var gott och ganska trevligt men alldeles för hög ljudvolym. Nej, tacka vet
jag Lisas Café på Söder! Odesignat och hemtrevligt och ROLIGT!!

På väg till T-banan mötte jag en gammal elev. Hon arbetar på S:t Görans
akutavdelning. Så söt, trevlig, rar och gullig. Det känns tryggt att ha f d
elever på snart varje sjukhus här i stan.

Kommentarer
Postat av: Selma

Gräsligt dyrt fika men det är ju så det är.

2011-12-06 @ 22:31:49
URL: http://frunatmaken.wordpress.com
Postat av: björk

åh! så glad att ha hittat tillbaks hit

2011-12-06 @ 23:02:18
URL: http://bump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0