Oväntat möte.

Slut på bloggtorkan. Nu kan jag gå som en människa igen. Var inne på SÖS
förra fredagen och de fixade mitt blodstopp i låret. Otroligt vad de kan göra!
De gick in i vä ljumske och gick i en båge och ned i hö lår! Där sprängde de
och höll på. Sen fördes ett metallnät i form av ett rör in samma väg (!) och
ned i låret. Så nu har jag det där nätet i hela låret och blodet bara forsar fram.
Hur bra som helst. Det var hemskt nervöst men slutade lyckligt.

Sen i våras har båda barnbarnen fyllt år, 15 och 14 år. Vi var på landet i
Roslagen större delen av sommaren. Jag måste in till Söder och andas lite
avgaser emellanåt. Annars har vi tagit det lugnt. Fikat på Lisas Café några
gånger i veckan. Hon hade 20-årsjubileum och vi var där. Mycket folk och
mycket ost och vin. Så trevligt med alla stammisar samlade.



I dag satt jag med man och dotter på Lisas då en flicka/ung kvinna kommer
in. Hon tittar på mig och ropar "Hej Bella!" Jag tänker, vem, vem, vem..??
Då frågar Lisa "Hur känner ni varandra?" Flickan säger att hon är Björk och
känner mig genom min blogg. Då vet jag precis vem hon är. Visst var det
ett väldigt oväntat möte. Hon läste ofta min gamla blogg och jag hennes
men vi har aldrig träffats förr. Hon visste att jag berömt Lisas Café så hon
gick dit och kände igen mig!

Kommentarer
Postat av: Anmaja

Välkommen tillbaka i bloggvärlden. ;-)

Lisas är ett bra bloggvänsträffställe.

Kram - Anna

2011-12-05 @ 17:45:45
URL: http://blogg.omakastengods.se
Postat av: anni

Så fint att ni har träffats! Ingen är gladare än jag! :)

Puss på er båda :)

2011-12-05 @ 22:03:43
URL: http://beivor.blogg.se/
Postat av: Björk

Åh, vad glad jag blir! Av kommentaren och återupptagningen av bloggen. Jag visste ju inte ens att du hade en ny men kom att tänka på dej när vi var i krokarna runt Lisas och sa som sagt till Cornelia pecis innan vi gick in att "det här är Bellas stammisfik". Och så var du där! Fin värld.

2011-12-06 @ 00:17:15
URL: http://bump.blogg.se/
Postat av: elena cn

Vad bra att du har fått benet fixat! Vad länge du har fått vänta!!

Du har börjat blogga och jag har i princip lagt av...ingen tid eller inspiration. Ha det gott!!

2011-12-06 @ 21:28:45
URL: http://elenassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0