"Muntra Fruarna"

I går fikade vi med dotter och hennes dotter i Söderhallarna.
De firar något så vi har fått flera rabatthäften. Nu köpte
dottern något och då sa jag att hon tjänat 40 kr. De pengarna
kunde hon ju använda i en annan affär och tjäna ytterligare pengar,
tyckte jag. Barnbarnet som går i 8:an och inte har matte som favorit
sa "Äntligen matte som jag förstår!!" sen skrattade hon.

På kvällen var det möte/middag med "Muntra Fruarna". En var så
munter så hon tappade bort vårt namn och kallade oss för
"De Glada Damerna". Jättegod mat men jag vann som vanligt
ingenting på vårt lilla vinlotteri. Men roligt var det!!





I dag är jag ledig (som vanligt).

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan ej se vilka örhängen du har. brunfärgen fortfarande perfekt.Erf.

2011-04-10 @ 16:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0